SADRŽAJ
Članci
Riječ urednika Fuad Bajraktarević |
||
Povećanje konkurentske prednosti turističke destinacije korištenjem interneta Nenad Brkić, Faruk Unkić |
PDF |
|
Kvantifikacija dohotka turističkih organizacija nastale kao rezultat rada u posebnim pogodnostima Dacić Rasim |
PDF |
|
Prirodni resursi i kulturno-istorijska baština planine Oštrelj u funkciji razvoja turizma Senada Mehdin, Lejla Dacić |
16 |
|
Bosanska dolina piramida – turistički proizvod globalnog značaja Semir Osmanagić |
20 |
|
Psihološki aspekt marketinga u reklamnim porukama i sublimirajuće delovanje na ličnost potrošača Jasna Bajraktarević, Fuad Bajraktarević |
27 |
|
Poslovna etika – dimenzija kvaliteta turizma Ivanka Avelini Holjevac |
34 |
|
Savremene tendencije razvoja preduzetničkih organizacija Fuad Bajraktarević, Mujo Dacić, Haris Dacić |
40 |
|
Tehnološke inovacije kao faktor sticanja konkurentske prednosti Šemsudin Plojović, Senad Bušatlić |
49 |
|
Graditeljsko nasljeđe i kulturni turizam Jelena Božić |
56 |
|
Uticaj koridora Vc na razvoj turizma u Bosni i Hercegovini Senad Dervišević, Fadila Kiso, Suada Dacić, Abidin Deljanin |
64 |
|
Organizaciono ponašanje Jasna Bajraktarević, Fuad Bajraktarević |
70 |
|
Program stvaranja uslova za razvoj seoskog turizma u ZE-DO Kantonu Muamer Kalić |
75 |
|
Prometna infrastruktura osnova razvoja turizma na Kosovu Fehim Recica |
78 |
|
Ocena mogućnosti i analiza turističkih resursa regije Sandžaka Selim Šaćirović |
85 |
|
Mogućnosti i pravci primjene formacionih tehnologija u procesu istraživanja tržišta Senad Bušatlić, Šemsudin Plojović |
91 |
|
Upravljanje znanjem Fuad Bajraktarević, Jasna Bajraktarević |
97 |
|
Zadovoljstvo klijenata u hotelskoj industriji – koncept i mjerenje Suzana Marković, Sanja Raspor, Džemal Kulašin |
105 |
|
Neke od etnoloških karakteristika u turističkoj ponudi BIH s posebnim osvrtom na dolinu piramide u Visokom Advan Repak |
113 |