SADRŽAJ
Članci
RIJEČ UREDNIKA Fuad Bajraktarević |
||
UPOTREBA INTERNET MARKETINGA U BOSNI I HERCEGOVINI Amer Omanović |
PDF |
|
EFEKTI DIREKTNIH STRANIH INVESTICIJA NA EKONOMSKI RAST I RAZVOJ BOSNE I HERCEGOVINE Sadik Bahtić |
PDF |
|
PREDŠKOLSKI PROGRAMI I NJIHOV RAZVOJ Arzija Mahmutović |
27 |
|
UTJECAJ AKTIVNIH I PASIVNIH KORISNIKA NA PROCJENU KVALITETE SPORTSKIH PROIZVODA I NJIHOVU GLEDANOST NA TV-U Almir Mašala |
35 |
|
FINANSIRANJE INVESTICIJA PUTEM LEASINGA Amer Ibrišimović |
57 |
|
MARKETING PLANIRANJE I STRATEGIJA PREDUZEĆA U BOSNI I HERCEGOVINI Amer Omanović |
65 |
|
EKONOMSKA POLITIKA BOSNE I HERCEGOVINE I NJEN UTICAJ NA UNAPREĐENJE PROIZVODNJE ELEKTRIČNE ENERGIJE U ZEMLJI Mustafa Džonlagić |
75 |
|
INSTRUMENTI EKONOMSKE POLITIKE ZA SUZBIJANJE NELOJALNE KONKURENCIJE NA TRŽIŠTU Semiha Repak |
85 |
|
KARAKTERISTIKE DEJTONSKOG SPORAZUMA I ULOGA EVROPSKE UNIJE U IMPLEMENTACIJI I PREVAZILAŽENJU NJEGOVIH ANOMALIJA I NEDOSTATAKA SA ASPEKTA INTEGRACIJSKIH PROCESA U EKONOMIJI, PROGRAMI I PROBLEMI POSLIJERATNE OBNOVE BIH Enes Čengić |
95 |
|
UTICAJ OSPOSOBLJENOSTI MENADŽMENTA NA KREIRANJE SVIJESTI O POTREBI REFORMISANJA JAVNOG SEKTORA Hasan Muratović |
105 |
|
UTICAJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI NA JAČANJE FAKTORA LOKALNOG EKONOMSKOG RAZVOJA Hasan Muratović |
119 |